Bedankt voor je interesse

Je bent duidelijk aan het nadenken om een grote positieve stap te zetten in jouw leefstijl. Het plannen van deze stap is eigenlijk al het halve werk. Het is namelijk zo… de keus die jij gaat maken is een hele grote. Ik wil jou daar, zo goed als ik kan, bij helpen. Bel mij, email mij, of kom een keer langs om me het hemd van het lijf te vragen. Zo kan ik jou helpen om antwoorden te vinden op alle vragen die jij hebt over Wouter van Aalst | Personal training. Van recepten tot blessures en van trainingstijden tot sportkleding. Ik heb alle antwoorden op jou vragen. Daarnaast ben ik er om jou te ondersteunen en te begeleiden bij een positieve investering in jouw lichaam.

Contactgegevens

Wouter van Aalst | Personal Trainer Nijmegen
Nieuwe Mollenhutseweg 52
6533 HJ Nijmegen

Telefoonnummer: 0616485405
Emailadres: info@woutervanaalst.nl

Kvk: 51441098

Veel gestelde vragen
Afhankelijk van je doel en hoe snel je het doel dient te behalen kan ik bepalen hoeveel ongeveer de totaal prijs zal zijn. Dit is een schatting aangezien ik niet weet hoe fit jij op het moment bent en hoeveel tijd jij hebt om bij mij te trainen. Het is daarom raadzaam om langs te komen om een gratis kennismakingsgesprek te doen om zo te zien wat ik precies voor je kan betekenen en hoeveel dit in totaal gaat kosten. Meer info kun je aanvragen via info@woutervanaalst.nl
Je kan zelfs met 2 of 3 personen sporten. Dit kost hetzelfde als je in je eentje komt sporten. Wil je een keer langskomen om een proeftraining te doen? Stuur mij dan een email met als onderwerp proeftraining
Afhankelijk van hoe snel je resultaat wilt dan kun je oefeningen/huiswerk mee krijgen voor thuis.
Nee, je zit nergens aan vast. #pinkypromiss
Zorg dat je 10 minuten van tevoren aanwezig bent. Zo heb je genoeg tijd om je sportkleren aan te doen en nog even een plasje te doen. Het is handig om een bidon, handdoek en schrijfblokje mee te nemen. Trek lekker zittende kleding aan waar jij je comfortabel in voelt.
Sportkleren (binnenschoenen, sportbroek, t-shirt) (we hebben douche gelegenheid)
Je wens/doel: Wat wil je bereiken en in wat voor tijdsbestek wil je dit bereiken. Bijvoorbeeld: Ik wil 5 cm van m’n heupen af en mijn vetpercentage omlaag in mijn bovenlichaam en spiermassa omhoog in mijn onderlichaam. Liefst zo specifiek mogelijk!
Voedingdagboek bijhouden Hou voor 3 dagen bij wat je eet in deze kcal app. Liefst 1 weekend dag en 2 dagen door de week.
Als je een blessure hebt of pijnklachten dan kan ik je er zelfs van afhelpen. Ik heb een aantal zeer hoog aangeschreven opleidingen gevolgd die je pijn/blessures kunnen oplossen binnen een paar behandelingen.
In principe kun je na 1 week al resultaat merken, zichtbaar resultaat kun je na 4 weken verwachten als je minimaal 2x per week traint en op je voeding let.

We meten elke maand aan de hand van deze parameters:

– Vetvrije massa
– vetpercentage
– kracht opbouw
– conditie opbouw
– lenigheid en coördinatie
– voor en na foto
– kennisniveau voeding/training

Via de online agenda krijg je een bevestiging binnen, in deze email kun je ook kosteloos je afspraak annuleren mits > 24 uur van tevoren. Mocht je later afmelden dan ben ik genoodzaakt om de training te rekenen. Joy
  • afvallen, personal training, fit, nijmegen, coach, personal training, wouter van aalst, joyberdina
    Wouter
  • afvallen, personal training, fit, nijmegen, coach, personal training, wouter van aalst, joyberdina
    Afvallen
  • afvallen, personal training, fit, nijmegen, coach, personal training, wouter van aalst, joyberdina
    Gratis proeftraining aanvragen